søndag den 21. april 2013

17042013





T-shirt/Gina Tricot Jeans/Vero Moda Belt/Gina Tricot Shoes/Deichmann Watch/Pilgrim Neckless/Pilgrim

"De sidste par dage har gået med skole og arbejde i torsdags, derudover var jeg i Århus i går på ARoS, med det mærkeligste kunst jeg nogensinde har set, samt den smukke panorama på toppen af bygningen med udsigt ud over Århus by. Og på et virksomheds besøg på Gaffa, og selvfølgelig efter "skoledagen" var overstået var vi nød til at shoppe, når nu vi var kommet til storbyen, endte også med at komme hjem med en masse lækre ting, som jeg vil vise jer snart. Dette outfit er fra i onsdag, hvor jeg kørte et ret simpelt look med mørke toner i looket, som passer perfekt til baggrunden, og lækre forårsnegle til at peppe looket en smule op og gøre det mere forårsagtigt. Neglene vil jeg også vise jer senere."
Love Line, 

TRANSLATION

"The last couple of days I've spend with school and work, but yesterday I was in Århus at ARoS and at Gaffa. Afterwords me and the girls went down town for some shopping, which I'm gonna show you later. This outfit is from Wednesday where I wore a simple dark outfit, perfect for the background. I also had spring nails to give the look some light to it, witch I'm also going to show you later on."

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar