onsdag den 3. april 2013

New In Accessories fra Egypt








"Søndag nat kom jeg hjem efter en fantastisk ferie med min familie til Egypten. Desværre er Hurghada ikke den bedste by at shoppe i, da der er flest kopivarer, så fik desværre ikke så meget med hjem. Dog kunne jeg ikke modstå disse Converse All Stars i lyserød og gul, desværre havde jeg ikke set, at selve Converse mærket sidder på indersiden i stedet for ydersiden, som er lidt øv, men har fået en ide til at rette op på skaden, men det kan I få at se senere. Ellers fandt jeg dette super flotte leopard tørklæde, som er stort og lækkert. Derudover faldt jeg for nogle smukke smykker blandt andet den sorte halskæde, som er lavet ud af kamel (det sagde sælgeren i hvert fald). Til sidst faldt jeg for dette smykke sæt fra Aldo (dog ikke særligt eksotisk), som jeg syndes er super lækkert, da jeg ikke har så mange smykke sæt og guld smykker."

Love Line,


TRANSLATION
"Sunday night I went home from an amazing holiday with my family in Egypt. Unfortunately Hurghada is not the greatest city to shop in, because it is mostly fake goods, so I did not bring so much with me home. But I could not resist these Converse All Stars in pink and yellow, regrettably I had not seen that the logos was on the inside of the shoe, but I have an idea to fix it. Otherwise I found this beautiful leopard scarf which is big and just great. Apart from that I found some beautiful jewelry example this black neckless which is made out of kamal and at last I found this set of jewelry from Aldo."

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar