torsdag den 4. april 2013

27032013




Dress/Cheap Monday Neckless/Pieces Watch/pilgrim Bracelet/H&M Shoes/Deichmann 

"I dag har jeg brugt dagen på at forkæle mig selv, da jeg skulle arbejde hjemme idag bla. ved at ordne negle, hårkur, fodbad, ansigtsmaske, hvilket bare er fantastisk en gang i mellem, speciel efter min tur til Egypten, hvor både min hud, hår og fødder har taget skade. Tilbage til outfittet, som er fra Egypten, som bestod af en mere afslappende og simple kjole med en yderst smuk ryg mixet med en meget mørk læbestift for at give looket lidt mere mystik i udtrykket og rodet hår at gøre looket mere rådt."
Love Line, 


TRANSLATION

"Today I spend at home to spoil myself because I had to work home on a school project. My hair, skin and frets has been damaged after my trip to Egypt. Back to the look it is from when I was in Egypt, the outfit was a relaxing and simple dress with a beautiful back mixed with a dark lipstick to give the look more mystic and the messy hair to make it more messy."

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar