mandag den 15. april 2013

Cravings fra Gina Tricot

Cravings from Gina Tricot
(Klik på billedet for at få komme til Gina Tricots hjemmeside)

"Der er længe siden, at jeg virkelig har været virkelig vildt med noget inde fra Gina Tricot, hvor jeg ellers plejer at købe en del ting fra. Som tidligere sagt mangler jeg noget sommertøj, specielt T-shirt og jeg er virkelig blevet vild med disse her fra Gina Tricot, da de er i nogle afdæmpede farver, som er utroligt flotte. Derudover har jeg længe kigget på disse kondisko med kilehæl på, men har bare aldrig kunne finde de rette endtil, jeg så dette par, som også er lyse, hvilket jeg overraskende nok mangler blandt min samling af sko. Derudover synes jeg også at dette hvide bælte er anderledes end noget af det andet, som jeg har set, og jeg mangler et hvidt bælte til samlingen. Til slut synes jeg, at disse ret så simple armbånd er så flotte med en hel del på samme tid. Ps. t-shirtene er på tilbud til 50 %."
Love Line,

Translation
"It has been a long time since I really loved a piece from Gina Tricot, where I use to buy most of my clothes from. As I said earlier I need summer clothes, specially t-shirts and I just love love love these from Gina Tricot, because they are more discreet colors which are so beautifully. Otherwise I have fallen for these trainers with french heel on them, which I had been looking forward for some time now, but I have not found the perfect peer until now, and I also need shoes in a light color. Apart from that this white belt which is kind of different from other belts, and I need a white belt for my collection. In the end I found these simple bracelets which are so beautiful if you put a lot of them together."

Follow on Bloglovin   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar