tirsdag den 16. april 2013

12042013




Jacket/H&M Divied Jeans/H&M Top/Cheap Monday Bandeau/Gina Tricot Neckless/H&M Belt/Gina Tricot Bracelet/from Egypt and Pandora 

"I fredag havde jeg dette outfit på, hvor jeg havde nogle nye items på mig. Heriblandt toppen fra Cheap Monday. Jeg er totalt vild med den, da den er så simpel og enkel i udtrykket og passer perfekt til mine vildere galaxy bukser samt andre farvede bukser. Derudover havde jeg dette rå bælte på fra Gina Tricot, som jeg synes er utrolig lækkert og rå i udtrykket, samtidig med at det ikke er så bredt og derfor rimelig nemt at tage af og på, det kan fås her. Hvor jeg samlede looket med mine accessories som er mixet med farve match og simple smykker. I dag står den på afslapning efter mange lange skoledage denne her uge!"
Love Line, 


TRANSLATION

"Last friday I was wearing this outfit, where I had some new items on me. The top from Cheap Monday, i love it, because it's so simple and it fits perfectly with my galaxy jeans and other colored jeans. Otherwise I have bought this rockey belt form Gina Tricot witch is very delicious and rocky, meanwhile it is not so wide and therefor easy to take on and off. I completed the look with accessories wich is mix and matched with the color and simple jewelers. Today I just have to relaxe after some long days in school this week!"

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar