mandag den 11. marts 2013

& Other Stories Online Shop Lancering







"Endelig åbner H&Ms brands butik i København samt deres onlineshop, men dette brand er et modebrand, som tilbyder kvinder en stor variation af sko, tasker, accessories, skønhed og ready-to-wear til at skabe sin egen stil. Dog skal det lige nævnes at priserne på produkterne er højere end selve H&M's priserne, men kvaliteten skulle gerne være derefter. Min første håndsindtryk af online shoppen er fantastisk, da den er anderledes med en minimalistisk stil, og det er nemt at finde rundt på siden. Med hensyn til deres første kollektion, som kan fås online synes jeg, at den er helt fantastisk, speciel da den er meget minimalitisk stilart, samtidig med at de bruger mange asymetriske snit, som generelt mange sorte farver så man kan tilpasse det fleste items, som man måske allerede har i skabet i forvejen. Jeg er selv faldet for disse items, som jeg syndes er ekstremt lækre!"


"Jeg er helt vildt med denne hvide t-shirt, som også kan fås i sort, fordi den er simple, men med et flot v-snit foran og bagpå, som giver t-shirten et flot look. Og sammen med denne blå nederdel ville det være et perfekt sæt. Nederdelen kan også fås i et sort pint, jeg syndes den ville være rigtigt flot med draperingerne, og at den er længere bagpå end foran."


"Jeg faldt også for disse accorissies. Den sorte taske med bronze farvet detajler, som ville været perfekt til skolebrug, udflugter, ferie m.m., syndes den er fantastisk, fordi den skilder sig ud i forhold til de andre tasker af samme art. Derudover fandt jeg selvfølgelige også nogle sko, som jeg er helt vild med bl.a. de hudfarvede sandaler, som også fås i sort, rød og guld, de er flotte fordi de er så simple og vil ALDRIG gå af mode. Ellers er har jeg fundet disse klip klap lignende sandaler med metal detaljer, som også vil blive et kæmpe hit i år. De er simple, men ligner ikke noget, som man har set før. Til sidst men ikke mindst de højhælede sandaler, som jeg bare er blevet vildt forelsket i, da de er så simple med et twist i form af nitterne, og de krydsede remme."
Love Line,


TRANSLATION
"Finally H&M new shop & Other Stories opens. This brand is a fashion brand which sells to women with a big range of shoes, bags, accessories, beauty and ready-to-wear clothes to make your own style. The prices are a bit higher than H&M prices, but the quality is better. My first impression of the online shop is amazing because it is different, but easy to use. The style of the collection is minimalists with most black colors and therefore perfect pieces with pieces from your closet. I have find these pieces, as you see above at the pictures,I think they are so beautiful."

Follow on Bloglovin    




Ingen kommentarer:

Send en kommentar