tirsdag den 12. marts 2013

09032013




Shirt/H&M Skirt/H&M Neckless/Pieces Leggins/Deichmann Shoes/Deichmann 

"Dette outfit er fra i lørsdag, hvor jeg tilbragte dagen sammen med min mor ude i centeret for en smule shopping. Jeg skulle ud og kigge efter en forårsjakke, som jeg havde kigget efter på nettet, så det var bare fantastisk. Der er ingen tvivl om, at forårsjakken skal være mørke blå eller kaki grøn dette forår. Derudover kom jeg lige til at købe par kaki grønne bukser, som jeg længe havde overvejet om jeg skulle købe, så de blev da også lige købt. Men det bedste af det hele var faktisk at jeg fandt en smuk hvid blonde kjole, som ville være perfekt til, når jeg bliver student til sommer, men den var selvfølgelig udsolgt i min størrelse, typisk! Nå, men tilbage til mit outfit, jeg valgte at mixe en fin bordeaux skjorte med en "skater" nederdel, som gjorde lokket fint og feminint."
Love Line, 


TRANSLATION

"This outfit is from Saturday, where I spend the day with my mother in the mall. I was going for a jack for spring which I had looked for on the internet. This season the jackets must be a dark blue or kaki. Apart from that I found a pair of kaki colored pans, I had thought about buying for a long time now. But the most amazing thing whas that I found a beautiful white lace dress which would be perfect, when graduate this summer, but of course out of stock in my size! Back to my outfit I have chosen to mix a fine bordeaux shirt with a skater looking skirt which made the look look fine and feminine." 

Follow on Bloglovin    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar