tirsdag den 5. marts 2013

OPI Can't Let Go



OPI Can't Let Go from Mariah Carey Collection 2013

"Endnu en af OPI lakker fra den Mariah Kollektionen, jeg har tidligere vidst jer: The Impossible, Get Your Number og Pink Yet Lavender, som bliver den sidste, som jeg vil vise jer. Jeg er vild med alle lakkerne, som jeg har prøvet, men denne her overraskede mig positivt, da jeg troede, at farven var lysere end den egenlig var, hvilket jeg er ret vild med. Farven på billedet svarer godt til farven i virkeligheden."
Love Line,


TRANSLATION

"Another one of OPI's nail polish from the Mariah collection 2013, earlier I have shown you: The Impossible, Get Your Number and Pink Yet Lavender, this will be the last one I want to show you. I love all the polishes, I have tried, but this color have surprised me positive, when I tought the colors was lighter than it really was which I actually loved. The color at the picture looks like the color in reality."

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar