onsdag den 13. februar 2013

Stylediary fra Januar 2013


"Dette er mine looks fra januar måned, dog er der ikke særlig mange looks, da de er fra min første måned som blogger. Men her er de fire looks, som jeg havde på i løbet af januar måned, og lad der komme endnu flere looks de kommende måneder. Denne måneds looks har været præget af sort, grå, bordeaux og blå farver, selvom jeg normalt ikke er til sort, så er jeg faktisk blevet ret glad for farven efter de nye farver, som er kommet frem i butikkerne. Hvad er jeres favorit look fra denne måned?"

Love Line,


TRANSLATION
"Januarys look, which is not so many looks because it has been my first month of blogging, but there are four looks from this month and I hope there will come more looks the following months. This months has mostly been black, gray, bordeaux, gray and blue, mostly I want to avoid black, but I have actually been very happy for the color lately with the new colors to match with in the stores. What is your favorite look this month?"

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar