tirsdag den 19. februar 2013

15022013





Skjorte/H&M Bukser/Vero Moda Sko/Deichmann Halskæde/Pieces Ringe&ørering/Pilgrim

“I fredags bestod mit outfit af forårs rosa, som jeg er blevet totalt vild med til dette forår, og som helt sikkert også vil blive et hit, mixet med et strejf af vinter/efterår med de sorte detaljer, som dog ikke er så tydelige på dette billede, men lægger et oplæg op senere omkring smykkerne. Den seneste tid er jeg blevet træt af mit hår, og vil gerne prøve noget nyt, derfor har jeg forsøgt mig med mindre pandehår skubbet til siden, nu er det dog blevet klippet lidt mere til, og ser derfor bedre ud. Derudover bestod fredagen på hyggetur i Odense med min dejlige kæreste, som bestod af en cafetur på Cafe Kræs (som er fantastisk god), shopping, spisning hos min kærestes tante og onkel, biograftur og hvad der skulle havde været en skjørtetur, som ikke var succesful, fordi da vi mødte op til skøjtehallen var den lukket! Men det var en fantastisk tur alligevel.”

Love Line, 




TRANSLATION

“Last Friday my outfit was rosa and black it is the colors of spring and winter. The details is not to clear at this picture, but I want to show them to you another time on the blog. Last friday I was with my boyfriend in Odense we had a great time with shopping, eating, cinema ect.”

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar