mandag den 4. februar 2013

New in Sort Ur fra Pilgrim

Watch/Pilgrim

"Jeg smuttede tilfældigvis forbi Pilgrim forrige weekend (jeg plejer faktisk aldrig at gå i Pilgrim, men de har fået vild mange lækre ting). Her fandt jeg dette fantastiske, sorte, simple, elegante og tidsløse ur, som ikke er for bredt til mit håndled, som er ekstremt tyndt, hvilket gør at jeg ikke kan gå med brede ure. Jeg vidste jer uret allerede sammen med dette outfit. Men udover at uret er fantastisk, så gav jeg KUN halv pris for det, nemlig 249,5 kr., før 699 kr."

Love Line,

TRANSLATION
"Last weekend I went by Pilgrim (I normally does not shop there, but they actually have some nice things). In Pilgrim I found this amazing watch with is simple, elegant, black and timeless, which is not to big for my wrist, with is every small. I have already shown you the watch with an outfit here.


Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar