tirsdag den 29. januar 2013

26012013




Blazer/H&M Skirt/H&M Leggins/Deichmann Top/Vero Moda Shoes/Deichmann Watch/Pilgrim Ring/H&M Neckless/Pieces

"Outfittet er fra i lørdags, hvor jeg havde forventet en stille og rolig weekend, men det skete ikke rigtigt for lørdag aften lagde jeg ud med en familie middag ved kærestens familie, men aftenen endte nede i byen med et af vores vennepar og afsluttede natten med et halvt blåt øje ved en 5-6 tiden på en lille sofa med en snorkende kæreste, som er umulig at vække! Med to timers søvn drog min kæreste og jeg videre i familiens selskab."

"Men tilbage til lørdagens outfit var måske lidt mere formelt end, hvad jeg plejer, men stadig ret simpelt i efterårets farver: sort og bordeaux med sorte simple og rå accessories deriblandt mit ur, som var et udsalgskup som jeg vil vise jer senere på bloggen. Jeg har valgt at mixe looket op med en sort printet leopard nederdel." 

Love Line, 


TRANSLATION

"This outfit is from Saturday were I had expected a quit weekend, but that did not happened, first because of a family dinner and afterwards drinking and dancing with a couple of me and my boyfriends friends. The night ended with a half black eye at our friend's couch with a boyfriend snoring and ONLY two hours of sleep. Sunday with another family dinner."

"Back to my outfit witch was more formel than normal but still kind of simple with black and bordeaux colors with simple accessories, to mix it up I have chosen a leopard print."

Follow on Bloglovin   







Ingen kommentarer:

Send en kommentar