mandag den 16. marts 2015

Adax



Jeg er altid været en kæmpe fan af Adax tasker, og min første "rigtige", bare lidt designer taske var en Adax taske i beige for et par år siden. Jeg har brugt den stort set lige siden, jeg gik den i gave for et par år siden efterhånden og den trænger efterhånden til at blive skiftet ud, da den er blevet brugt hver dag, som en slags "skole" taske. Derfor laved jeg den klassiske google søgning, da jeg skulle finde forhandlere af Adax, da jeg faldt over denne side - Guldknappen, som har et stort udvalg af Adax tasker med en besparelse op til 40 % rabat, som helt klart er værd at tage med, hvis man søger en ny lækker taske af høj kvalitet. webshoppen indeholde hele 110 Adax produkter alt lige fra imprænering, penge, computer takser, ipad covers og meget mere ud over taskere - både gamle, som er udgået og nyheder, som lige er kommet på markedet. Men de tilbyder også mange andre produkter og mærker, som f.eks. Bruuns Bazar, Friis og company, Nova bags, Rudi og Harald, frk. Lisbeg, C'arla du Nord og mange flere mærker. Derudover tilbyder de gratis fragt med GLS, dag til dag levering, 14 dages returret, prisgaranti og mange andre fordele ved netop at handle hos dem. Så tænker du måske, "jeg er ikke så meget for at handle på nettet", men det er slet ikke nødvendigt, fordi du har mulighed for at komme ned og besøge deres showroom hver torsdag mellem kl. 10-17 eller efter særlig aftale med dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar