torsdag den 23. januar 2014

MAC Cosmetics Cremesheen Morning Rose



Morning Rose er fra magnetic nude vinter kollektion 2014, som tænder din indre glød med glitrende metalnuancer og naturlige nudes. Huden kommer til at stråle med en frisk glød. 

Forventninger
Hvis I har læst med på bloggen i noget tid, har i sikkert fundet ud af at jeg har en forkærlighed for MAC Cosmetics læbestifter. Så mine forventning var høje selvom jeg ikke havde prøvet en cremesheen før, vidste jeg godt på forhånd at holdbarheden ikke ville være lige så god, som på nogle af de andre jeg har prøvet tidligere. 

Farven
Er lyserød/brunlig med et stejf af guld shimmer. Farven er meget naturlig i det, men efter min mening egner den bedst til sommeren, når man har en smuk gylden hud. Så jeg forstår ikke lige hvorfor den hører til en vinter kollektion, men er farven utrolig smuk.

Pigmentering
Selvom den er meget neutral i farven, har den en rimelig høj pigmentering. Da man kun behøver at bruge et enkelt lag og den dækker præcis, som den skal. 

Holdbarhed
Desværre er jeg lidt skuffet over holdbarheden, fordi efter du har spist et måltid skal den genopfriskes eller efter man har drukket nogle gange.  

Konsistensen
Da det er en cremesheen er den meget cremet i konsistensen, som er med til at gøre den let at ligge på læberne. 

Dækkeevne
Da den er rimelig pigmenteret, vil dækkeevnen også være rimelig god, selvom den er ret lys i farven. 

Påføring
Den røger let på læberne, da den er så cremet i konsistensen. Men man behøver ikke at lægge den på foran et spejl, da den er så neutral i farven. 

Emballagen
Det er jo MAC Cosmetics, så selvfølgelig er emballagen utroligt lækker som altid. Læbestiften ligger utroligt godt i hånden, samtidig med at størrelsen passer perfekt til at have med i tasken. 

Prisen
Den ligger i den højere ende af skalaen til 165 kr., som måske kan være i den dyre ende, men den er bare så utroligt smuk, men for mit vedkommende trækker det virkelig ned på holdbarheden. Den kan købes lige her, hvis nogen skulle have interesse for det. 

★★★

Love Line,

TRANSLATION

A beautiful golden/rose color perfect for summer, when you have a golden color skin, but the lasting it not so great which means that you must apply more lipstick after you have eaten or drinking something. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar