tirsdag den 28. januar 2014

Anmeldelse: OPI Hey Baby from the Gwen Stefani Collection



Hey Baby er den første ud fra Gwen Stefani by OPI collection fra 2014. Der kommer flere i rækken hen over de kommende uger, jeg venter stadig på at de kommer.
Forventninger
OPI er endnu en favorit her på bloggen, jeg har efterhånden i hverfald 50 forskellige OPI lakker liggende i skuffen, hvis det kan gøre det. Så mine forventninger var utrolige høje, da OPI er mit absolut yndlings neglelak mærke. Jeg blev bestemt ikke skuffet over denne neglelak. 

Farven
Farven er en super flot, feminin pink farve, som er perfekt specielt  til sommeren. Nu er jeg selv utroligt feminin, og efter min mening kan synes jeg at man kan bruge den hele året, den er så fantastisk. 

Konsistensen
 Den er lidt mere tyk i konsistensen end de normale OPI lakker er, men det gør bestemt ingenting, fordi den er stadig væk utroligt let at påfører.

Holdbarheden
Den kan sagtens holde 3-4 dage uden at den begynder at skalle af, efterfølgende kan den godt begynde er skalle lidt af i kanterne, men det betyder ingenting.

Dækkeevne
En god dækkeevne blandt de bedste jeg nogensinde har prøvet. Det var kun nødvendigt at bruge et enkelt lag, man kunne sagtens bruge to lag, men den dækker helt fint med kun et lag. Hvilket er det, som jeg også kun har gjort på billedet. 

Påføring
OPI er altid lette at påfører, men denne her er endnu lettere end normalt at påfører, da den bare glider direkte på neglen.

Emballagen
Den er ligesom de tidligere OPI lakker, rimelige store i forhold til andre neglelakker, da den indeholder 15 ml. Det eneste der er forskellen fra de "almindelige" OPI lakker og denne her, er at det er en créme gloss, som er market på låget. 

Pris
Normal koster OPI lakker i Danmark 125 kr., men den er endnu ikke kommet i danske butikker endnu, men den kan købes på nogle engelske sider, som f.eks. feelunique til ca. 107 kr. lige her. (HUSK at der lige nu får 5 % rabat ved brug af koden: JAN2014FIVE).

Genkøb?
Helt sikkert, farven er bare så fantastisk og vil aldrig nogensinde gå af mode, fordi det er en klassiker og kan helt klart anbefales. 

★★★★★


Love Line,

TRANSLATION

A perfect pink that you need to have in your nail polish collection. It's a must-have and a need-to-have in my eyes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar