lørdag den 7. december 2013

That Pink Coat




Pink Coat/ASOS

Det er ved at være et par uger siden efterhånden at jeg modtog denne jakke, som jeg tidligere har snakket om her, men jeg har bare ikke haft muligheden for at få taget nogle ordenlige billeder af den, så I får den først nu. Den er utroligt flot, men jeg har sådan et lidt Love/hate kinda relationship med den, fordi den ser stor og klodset ud samtidig med den er pink, fluffy og bare lækker. Nogle af mine klassekammerater sagde godt nok, at det lignede en morgenkåbe, så man kan sige at man virkelig bliver lagt mærke til, når man har den på. Men den er bestemt ikke praktisk, fordi allerede anden dag jeg havde den på fik jeg noget sort på ærmet, men heldigvis tog en god omgang vand og solfo pletten af. Derudover er den bestemt ikke beregnet til at cykle i overhovedet, da jeg ser et billede i mit hoved af mig der cykler og den flotte lyserøde jakke sider fast i kæden og det kan vi bestemt ikke risikere, derfor er det min kørebil jakke. Men også fordi der kun er en knap til at lukke jakken tæt med, så den er meget åben for oven og for enden, men den er lang, lækker varm and fashionable, so it's defientely a keeper or a need to buy! 

Love Line,

TRANSLATION

It has been a couple weeks ago after I've received this pink coat, as I earlier had talk about right here, but I've not had the change to show it to you before now. It's beautiful, but I've a kinda of  love/hate relationship with it, because it looks big and clumsy meanwhile it's pink, fluffy and just delicious. Some of my classmates though that it looks like a robe and you can say that it draws attention to you. It's not particle a coat, because already the second day that I wore it, there got a stain on it, but luckily I got if off with soap and water. Otherwise the coat is not well for  bicycling, it's a cars coat, because it's so open and not that warm. It's denfientely a keeper or a need to buy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar