mandag den 4. november 2013

Merry Christmas with The Body Shop




Så er Body Shop på banen med deres julekollektion. Jeg har ikke tidligere prøvet den, da jeg ikke altid har være fan af Body Shop, men en af mine veninder fik mig til at prøve deres produkter og jeg er hugt lige siden. Så derfor kommer jeg helt sikker også prøve. Deres juleprodukter er baseret på  ingefær, tranebær og vanille, som findes som både body butter, hand lotion, lip balsam, duftolier og hjerteformet svampe, som kan købes seperat, men de kan også købes i forskellige sampaks, som er perfekt til julegaverne. 
Love Line,

TRANSLATION

Now Body Shop is ready with their Christmas collection. I've not earlier been a Body Shop fan, but one of my girl friends got me hug, so I've not yet tried their christmas inspired products. Therefore I'm sure that I would buy some of their Christmas products, there is based on ginger, canaries and vanilla which you can get as body butter, hand lotion, lip balsam, fragrance oil and heart shaped sponge, there can be bought as separate and in different gifts boxes. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar