mandag den 7. oktober 2013

04102013










Sweater/Bershka  Pants/Sisters Point Shoes/Deichmann Necklace/Pieces Bracelet/DIY

Så er det blevet mandag igen, efter en alt for kort weekend med arbejde og min fars 50 års fødselsdag skulle selvfølgelig fejres. Havde en laaang dag i skolen idag, som heldigvis var med film det meste af tiden, hvor man skulle passe meget på ikke at falde i søvn undervejs. Nogle som kender til det? Men i dag besluttede jeg mig også for at tage til Beijing/Shanghai her til foråret med skolen, og jeg glæder mig allerede utroligt meget til at tage på nye opdagelser i en fremme kultur og en anderledes modeverden, som i selvfølgelig kommer til at hører mere om, når den tid kommer. Mit look var ret afslappet i udtrykket, som passede mig meget fint og for at peppe looket lidt op, valgte jeg at bruge en pink læbestift og pinke armbånd, for at give et pift til looket. 
Love Line,

TRANSLATION

Now it's Monday again after a too short weekend with work and my father's 50th birthday which of course should be celebrated. Today I had a long day in school, but there was some movies in the lessons, but you had to keep up awake not to fall a sleep in-between movies. Have you tried something like that before? Today I decided to take on the student trip to Beijing/Shanghai this spring and I'm looking forward to it already, to explore a new culture and a different fashion world, you will hear all about it then the time passes. My look was pretty relaxed, which fitted me perfectly and to do something extra with the look I chose to add a pink lipstick and the pink bracelet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar