mandag den 9. september 2013

Anmeldelse af L'Oreal EverSleek Shampoo, Conditioner & Smooting Anti-Frizz Serum



Jeg fik tilsendt blandt andet denne EverSleek fra L'Oreal Hair Expertise til overworked og frizzy hår, som jeg faktisk selv synes jeg har haft hen over sommer nok pga. at jeg fik farvet mit hår her i foråret og ikke har været så god til at få det plejet, da jeg har haft ferie, og ja undskyldninger er der nok af. Hele serien indeholder ingen sulfater, som gør at hovedbunden bliver mindre irriteret, da serien derfor er mild. Ellers er det fælles for serien at den indeholder parfume, så ens hår kommer til at dufte ligesom man lige har været til frisøren efter min mening (dejlig frisk følelse). Produkterne er utroligt lækre at arbejde med da de føles så bløde, behagelige, virkelig luksuriøse og er derfor let at arbejde med. Men desværre har de valgt at emballagen skulle se mere pæn ud end den var brugbar, fordi når tuben er ved at være tom bliver det svært at få det sidste ud af tuben, derfor tror jeg ikke, at man kan få det optimale ud af tuben uden at klippe den op i enden. 

Shampooen har ikke rigtig haft nogen virkning på mit hår udover at det er blevet rent og dufter dejligt. Jeg synes ikke, at der har været nogen forskel på mit hår fra før jeg startede med at bruge shampoen til efter at have brugt den on/off i to måneder efterhånden. Men den var god til efter studenterkørselen hvor mit hår var fyldt med øl, cider og meget andet godt samt en hel dag i blæsevejr. I de to dage hvor studenterkørsel fandt sted synes jeg at shampoen fungerede ret godt, fordi jeg inden ikke kunne redde mit hår ud overhovedet, da det var så filtret, men en hårvask tog dog lige det værste, for det var virkelig slemt. En anden grund til at shampoen fungere til mit hår er, at det fedter utroligt hurtigt, og for ikke at skulle bruge flere dåser af tørshampoo, må jeg bruge en shampoo mod fedtet hår ellers bliver tørshampoo nød til at blive en del af min daglig, som jeg ikke ønsker. Shampoo kan fås her til 99 kr., hvilket jeg synes er en okay pris, dog lidt i den dyre ende, men kvaliteten er virkelig også lækker.  

Conditioneren har jeg lidt på samme måde med som shampooen, da den er utroligt lækker at arbejde med, men den egner sig bare ikke til mit hår og mine behov. Conditioneren kan købes lige her også til 99 kr. 

Serummen er meget tynd i konsistensen, så man skal passe på, når man tilføjer den til håret, så den ikke glider ud af hånden. Men da den er så tynd er den utroligt nem at arbejde med og påfører ind i håret. Jeg plejer at påføre en masse af olien i mit hår om aftenen, så håret kan absorbere olien i løbet af natten, hvorefter jeg vasker det ud om morgen, da mit hår bliver meget hurtigt fedtet, især hvis jeg tilføjer olie til det. Efter en hårvask og håret er blevet helt tørt kan jeg mærke, at mine spidser er mindre tørre og virker mindre slidte end før. Serummen kan fås lige her til 95 kr. (115 kr. i Matas), som jeg faktisk synes er en fin pris, da den er ret drøj i brug, og vil holde i flere måneder før, man skal ud og investerer i en ny. Men foretrækker stadig olien fra Trine's Wardrobe, som jeg tidligere har anmeldt her.
Love Line,

TRANSLATION

L'Oreal EverSleek Shampoo, Conditioner and Smooting Anti-Frizz Serum is for overworked and Frizzy hair. The products are very luxurious and smells nicely, just like you came from the hairdresser. It don't work for my hair because I need a shampoo for works for oily hair. 

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar