torsdag den 1. august 2013

New In from Amsterdam - Part 1: Beauty


Jeg endte med at få en lille smule eller en del beauty items med mig hjem fra Amsterdam. Med mig hjem kom der Foundation Stick fra Bobbi Brown i farven Sand (2), to læbestifter fra MAC i farverne: Udderly Deulicious og Girl About Town med tilhørende liplinier i farverne Ablaze og Beet, samt øjenskyggen Tropcia fra MAC og sidst men ikke mindst en blending pensel nr. 217 også fra MAC.    


Den første læbestift er fra MACs nyere kollektioner, som er en meget mørke orange/koral i farven, som jeg synes er utrolig flot og anderledes, perfekt til sommeren. Da den kan give et meget anderledes udtryk, da farven ikke er en af de mest "almindelige" farver til læberne, som typisk er rødlige eller brunlige nuancer. Læbestiften kan fås her. Sammen med liplineren som vil give læberne lidt mere kant og bliver mere markeret. Den kan fås her. 


Den anden læbestift som jeg købte, er en meget mørk lyserød/rødlige farve, som er en god klassiker. Men synes faktisk mest at den egner sig til efteråret eller vinteren, når man typisk har noget mørkere tøj på eller bare til festbrug, da den er så mørk i farven. Den kan fås her. Dertil købte jeg liplineren beet, som er en smule mørkere i farven, men stadig meget tæt på den samme farve, som læbestiften. Den kan fås her



Jeg købte også denne øjenskygge fra deres nyeste kollektion: Tropical Taboo. Øjenskyggen er en blanding mellem en lilla og sølvblå glitter, som ikke er særlig tydelig på min hånd, men glæder mig meget til at prøve den på øjnene, og se hvilken effekt/look den kan være med til at skabe. Øjenskyggen kan fås her.

Jeg købte også denne Foundation Stick fra Bobbi Brown, i en meget lys neuance, som jeg vil sige passer perfekt i farven til min hud. Da den blev testet på mig ude i butikken, så jeg var sikker på at få den rigtige farve med hjem. Jeg har allerede testet den en smule, da jeg tog den i brug med det samme. Jeg købte den, da min gamle concealer bare var den helt forkerte farve, og skulle bruge noget som var god til at dække diverse uperfektheder i min hud. 

Til sidst men ikke mindst, købte jeg min første MAC pensel, som er en blending pensel, som jeg virkelig manglede, derfor glæder jeg mig til at afprøve den.

Senere vil jeg skrive en anmeldelse af alle produkterne til jer, når de er blevet testet ordentligt.

Love Line,  


TRANSLATION 

I endted up buying some beauty items in Amsterdam. I bought a Foundation Stick from Bobbi Brown in the color Sand (2), two lipsticks from MAC i the colors: Udderly Delicious and Girl About Town with matching lipliners in the colors Ablaze and Beet, and the eyeshadow Tropcia from MAC and for last a blending brush nr. 217 also from MAC.  

The first lipstick from one of MAC new collections, which are a orange/coral lipstick, which I think is extremely beautiful and different, perfect for summer. It gives a very different look, because the color is not the must "normal" colors for the lips, which typically is red and brown colors. The lipliner is a bit darker and will gives the lips more an edge. 

The other lipstick that i bought is a dark pink/red lipstick, which are a classier. But I think it is best for winter and autumn, where you often wear more dark clothes or just to use for parties. I also bought a lipliner there are a bit darker, but every close to the lipstick.  


I also bought this eyeshadow from their newest collection: Tropical Taboo. The eyeshadow is a blend of silver blue and purple glitter, which is not that clearly on my hand, but I look forward to try it on my eyes, and see what effect/look it will give.

I also bought this Foundation Stick from Bobbi Brown, which is a bit light, which is perfect for my skin. When I tested it on my skin in the store, so I was sure that I got the right color with me home. I have tested it a bit and have only greats thing to say about it. I bought it because I needed a new concealer, because the last one I had just were the wrong color and I should use something to cover up my imperfections at my skin. 

For last I bought my first MAC brush, which is a blending brush, which I really needed, and I look forward to try it. 

Later on I would write a review on the products for you, when they are tested properly. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar