tirsdag den 27. august 2013

A New Beginning...


Nu har jeg efterhånden snart gået hjemme i omkring 2-3 måneder uden at lave det helt store udover at arbejde og et par eksamener tilbage i juni måned, og jeg trænger virkelig til at komme i gang igen, for jeg mild sagt KEDER mig virkelig meget og kan ikke få tiden til at gå. Derfor er jeg utrolig spændt på at starte på et nyt studie imorgen, men for mig er det ikke bare det at starte på at læse noget andet, for mig er det en ny start og chance for 100 % at være mig selv, ikke at jeg ikke plejer at være det, men bare det at kunne starte på en frisk og være den som man er. Men det vil også være en fordel at ens klassekammerater vil være villige til at lave et stykke arbejde, når det er nødvendigt og selvfølgelig også kunne feste, når det er der, som der skal til. Men imorgen skal jeg starte på markedsføringsøkonom uddannelsen på IBA i Kolding, hvor jeg vil være beskæftiget mindst i de næste to år med handel og fokus på markedsføring af virksomheder, som gør at jeg kan få udfoldet mine kreative sider. 

Jeg valgte at søge ind på markedsføringsøkonomen, da jeg i lang tid nu gerne ville arbejde med reklame og markedsføring af virksomeheder, derfor var det et oplagte valg. Og da jeg ikke rigtig var i tvivl om, hvad det var jeg ville, var det bare at søge direkte ind efter at have afsluttet handelsskolen. Men også fordi jeg havde nogle planer om at holde et sabat år, da jeg ikke har nogle planer om at tage ud at rejse eller arbejde i et år (jeg er blevet rigeligt træt at af arbejde her i ferien, men det stadig bedre end at lave ingenting, specielt de sene aftensvagter). Jeg tror nu også at det vil være rigtigt svært at vende tilbage til at studere efter at have tjent en del flere penge end som studerende, derfor har jeg besluttet mig for at starte direkte efter handelsskoen(det er ikke fordi det er det helt rigtige at gøre, føler bare, at det er det rigtige for mig, men har stor respekt for dem, som vælger at holde et sabatår). Er der nogle af jer, som starter på studie lige om lidt? 
Love Line,

TRANSLATION

Now I've spend my days at home the least 2-3 months with almost nothing besides work and a few exams in June. I really need to get going again, because I'm so bored at home and time just go so slow at the moment. Therefore I'm excited to start studying again  tomorrow, but for me it's not just starting on studying something else, for me it's also about being myself 100 %, which I'm always is, when I opens up. It's a fresh start to be the person that you're, but it will also be a advantage if my new classmates would be willing to work, when it's needed and off course party, when it's time. Tomorrow I'll start at a the marketing management education in Kolding, where I'll be going the next at least two years, where I can be creative. 

I have chosen to start studying marketing management, because I've for a long time now wanted to work with commercials for companies, therefore I think that this is the right choice for me. I was not really in doubt about just continue after business school, because I haven had any plans about traveling or working for a year (because I already tried of working all the late night shifts). I think that it will be hard to come back to studying after making a lot of money. Is there anyone there start studying again, just like me?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar