torsdag den 29. august 2013

29082013









Sweater/H&M  Dress/Envii  Sandals/H&M  Belt/H&M  Bracelets/H&M  Ring/H&M 

I dag valgte jeg at kører en mere afslappet/sporty stil i form af sweateren, som jeg valgte at bruge som en kjole, da jeg synes den var lang nok til det. For at pynte outfitet tilføjede jeg et bælte, armbånd, ringe og sandaler i sommerlige farver. Når det nok bliver en af de sidste gange det bliver varmt nok til bare ben. I dag er det min anden dag på min nye uddannelse, som jeg bloggede lidt om her. Jeg er blevet utroligt glad for den klasse jeg er kommet i, da folk virker virkelig åbne overfor at have et godt fællesskab. Idag har vi hygget os efter skole ned i legeparken (ja det lyder som om det er for børn, og ja der er en legeplads), som var utroligt hyggeligt. Imorgen står den på pub crawl i Kolding by, som jeg glæder mig utroligt meget til. 
Love Line,

TRANSLATION 

Today I chose a more sporty look, because of the sweater, which I used for a dress, that it was long enough. To mix it a bit up I chose to add some bracelets, necklaces and sandals in summer colors, because this might be the last time I'll have bare legs. Today it was my secound day at my new education place, which I blogged about here. I'm really satisfied with my new class, because people seam very open to have a great community. To day we have enjoy each others company in a park in Kolding, which are very nice. Tomorrow I would look forward to going with my class mates to the town partying.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud i sådan et all neon outfit, og hvor er det dejligt, at du er så glad for din nye klasse, det betyder bare alt! :D

    SvarSlet
  2. Jeg elsker simpelthen neon farver, så er utroligt glad for at de er kommet tilbage her i sommeren! Det betyder bare utroligt meget, når man skal være sammen med dem til hverdag :)

    SvarSlet