onsdag den 10. juli 2013

New In: Studentergaver




Necklace/Pieces Necklace/Pieces Sunglasses/RayBan Bandeau/Monki Perfume/Jadore Dior Top/H&M Shorts/Global Funk Lipstick/MAC Bracelets/Vero Moda 

"Jeg har slet ikke fået vist jer mine studentergaver, men her er et udpluk af dem og de moderelaterede ting. Her er repræsenteret de fleste af de ting, som jeg fik til studentergilde, men da solbriller var længere under vejs end forventet kommer indlægget først nu. Jeg glæder mig utroligt meget til at hoppe i sommeritems og jeg ved at jeg nok skal få brugt armbåndene og halskæderne utroligt meget, da de går til stort set alt og til alle årstider. Jeg glæder mig også til at bruge min første MAC læbestift og se om den virkelig er alt hypen værd, det vil I komme til at hører mere om senere. Derudover er jeg allerede utroligt glad for RayBan solbrillerne som er blevet brugt flittigt, men der vil også komme et særskilt indlæg med dem, da jeg har en rabatkode i den forbindelse. Håber at I alle sammen har nydt det dejlige solskinsvejr."
Love Line,


"I've not shown you my present from my student party, but here are some of them. I've chosen to show you the fashion related stuff. I've chosen first to show you this now because the sunglasses where a bit late in the mail. I look forward to use the summer items and I know that I will use the necklace and the bracelets a lot because it fits almost everything and every season. The lipstick from MAC Cosmetics is my first, so I look forward to try it on and see if it is wouth all the hype, more about it later on. The sunglasses have I already used a lot, but I will make another post on this to show you proberly to you. Have you enjoy the wonderfull weather."

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar