onsdag den 17. juli 2013

Anmeldelse af Venus & Olay Skraper



"Jeg har været træt af at barbere mig længe, da jeg får så mange røde knopper og irriteret hud. Derfor tænke jeg, at jeg ville prøve denne nye skraber, da jeg har hørt meget godt om den, tænkte jeg at jeg ville slå til. Den lever 100 % op til sine forventninger, da jeg har fået mindre røde knopper og irriteret hud efterfølgende, i forhold til hvad jeg plejer, så måske kan den være med til at gøre, at jeg kan komme dem til livs i sidste ende. Specielt da det ikke er nødvendigt at bruge barberskum, da skraberen indeholder noget sæbe konsistens lignende på ydersiden af selve skraberen, som udskiller noget skumlignende slim agtigt noget, som gør at huden bliver utroligt glat efterfølgende (har aldrig oplevet noget lignende før). En anden positiv ting ved denne skraber er at man ikke behøver barberskum, som gør det lettere at se, hvor man mangler at barbere sig, samtidig med at man sparer penge på barberskum. Dog bliver man tvunget til skifte sine barberblade oftere, end man måske plejer, hvilket gælder i hvert fald for mit tilfælde. Da man skal købe nye blade, når de andre er færdigbrugte. Bladene kan fås til omkring 30 kr. stykket på engelsk sider, som bl.a. Amazone.co.uk, ellers kan man kigge på dem, hvis man er så heldig at skulle til udlandet (hvor de sikkert er billigere end herhjemme). Derudover indeholder skraberen 5 meget tætte barberblade, som gør at man opnår en utroligt tæt barbering, og der medfølger en holder med sugekop, perfekt til at sætte op i bruseren. Jeg er hel klart fan og nyforelsket i skraberen som jeg mener er den bedste løsning på barbering, det betyder at min gamle skrabere ryger lige på hovedt i skraldespanden.
Love Line,  


TRANSLATION

"I've for a long time been tired of shaving, because I get so many red spots and irritated skin after shaving.Therefor I thought that I would try this new razor, because I heard many great things about it. The razor lives 100 % up to my expectations, because I got less red spots, than I use to, so maybe in the future I will have no spots at all after shaving! Specially because you do not have to use shaving cream, because the razor contains some soap kind of looking in the sides of the razor, there separates some shaving cream looking stuff, that makes the skin smooth, like I never seen before. Another positive thing about the razor is that it's not necessary to use shaving cream, which makes it easier to see where you haven't shaved yet and you will save money on shaving cream. But you are also forced to change you blades when they are finished, which means more often change of the blades for me. Otherwise the razor contains 5 close blades, which gives a close shaving. With the razor there is a container to set up on the wall in the bathroom. I'm definitely a fan and again I've fell in love with shaving, which means that my old razor goes to the trash can."

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar