fredag den 5. juli 2013

04072013





Top/ASOS  Vest/H&M  Jeans/Gina Tricot Necklace/Pieces  Bracelets/Vero Moda&H&M

"Beklager mine manglende opdateringer weekenden over, men jeg havde travlt med dimension fredag, studenterfest lørdag, studenterkørsel søndag og mandag, spisning med venner tirsdag, så man kan vel godt sige, at jeg har brug for at slappe af, men weekenden står på stundenterfest og svendegilde for min kæreste, så det må vente. Igår blev jeg inspireret af min hue, derfor er mit outfit blå, hvid og sort, samt røde negle. Jeg valgte at give looket lidt mere kant ved at tilføje vesten med nitterne, statementhalskæden, uret , armbåndene og gladiator sandalerne. God weekend og ferie til jer som skal afsted!"
Love Line, 


TRANSLATION

"Sorry for the lack of updating for this weekend, but I have been pretty busy with dimension Friday, Student party Saturday, Studentdrivning Sunday and Monday, eating out with some friends Tuesday, so I really need to relax, but not this weekend, because there is another student party and celebration in honor of my boyfriend have finished his apprenticeship as a mechanic. Yesterday I was inspired by my student cap, therefor I wore blue, white, black and red nails. I've chose to give the look an edge with the vest, statement necklace, the watch and the sandals. Good weekend and good holiday.

Follow on Bloglovin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar