tirsdag den 18. juni 2013

New In Sølv og Guld Ringe fra H&M




"Da jeg var ovre at besøge min moster, onkel og kusine forringe weekend købte jeg disse ring sæts fra H&M, de fem simple guldringe nogle er matte og andre er skinnende. De er meget hyperet her i blogland,jeg har længe gerne ville have fingerne i dem, hvilket jeg endelig fik i Frederiksund. Man kan få nogle ligende her fra ASOS. De sidste sæt ringe er sølv og guld med nogle mere rå ringe, men samtidig simple med enkelte sten. Jeg tror heller ikke at det er muligt at få dette sæt ringe online, måske kan du være heldig i din nærmeste H&M butik."
Love Line,

TRANSLATION

"When I was visiting my uncle, cousin and aunt reduce weekend I bought these set of rings from H&M. These five simple gold rings, where some are mat and some are shimmy. Maybe you already have seen them on others blogs before, and I have for a long time like to own these rings, witch I finally found them in H&M Frederikssund. You can get some look a likes here at ASOS. The last set of rings are in silver and gold with a more edge look, but still simple with a few stones."

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar