fredag den 21. juni 2013

New in Beauty and fashion from ASOS











White Skirt/ASOS  Bastiste Dry Shampoo XXL Volume/ASOS  Silver rings/ASOS  Sandals/ ASOS  LOreal Paris Apocalips Nova & Stella/ASOS  High Beam Benefit/ASOS

"I sidste uge kom en større pakke fra ASOS med posten, men der har været så mange andre indlæg, som jeg ville vise jer først, men nu kommer det. Det er en blanding mellem beauty produkter og lidt mode også. Jeg tænkte at denne nederdel ville være perfekt til studenteruge i næste uge, hvor man næsten lever i hvidt tøj, men det skal jo også matche til den blå hue. Så er der de nude sandaler med nitter, som er helt fantatiske, fordi de vil passe til stort set alt, de er meget behagelige, at have på også er der en lille hæl, en fordel for os små mennesker. Som det sidste mode element er ring sættene, som er simple og passer til lidt af hvert, har tidligere blogget om dem her, hvor jeg købte dem i guld fra H&M. Så kommer vi til beauty produkterne, hvor jeg har bestilt en Bastiske Dry Shampoo XXL Volume, som jeg er utroligt spændt på at prøve, da mit hår hurtigt fedter (dog mere om vinteren) og er fladt, så satser på at det bliver en win win situation, som løser begge problemer på en gang. Så er der de to Apocalips læbeprodukter, som skulle være utroligt gode og holdbare, som er en god ting, hvis man ikke gider at tænkte over, hvad man spiser og drikker dagen lang. Til sidst men ikke mindst er der en highligther fra Benefit, som jeg også ser meget frem til at prøve, da jeg aldrig har prøvet en highligther eller Benefit for den sags skyld før, men jeg har læst mig frem til at den skulle være god. Jeg vil teste produkterne hurtigst muligt og vende tilbage med en anmeldelse af beauty produkterne, og mon ikke om I ikke også snart møder mode tingene før eller senere i mine outfits. Forresten har jeg brugt ASOS-BAZAR i rabatkode feltet, som giver 20 % i rabat ved købt over 400 kr. indtil den 26. juni 2013, hvilket man overhovedet ikke kan sige nej til."
Love Line,

TRANSLATION

"Last week I got a large packet from ASOS, but there has been so many others thing to post on the blog, but now it comes. It is a blend between beauty and fashion. First I thought that this white skirt would be perfekt for the stunt week next week, where you weare allmost nothing but white to match with the blue student cap. There is also the great nude sandals with studs, there would fit every outfit, and the best thing is that they have a heel, witch is great for us small people. As the last fashion item, there are the set of silver rings there would fit every outfit, witch I already has blogged about here. Then on to the beauty products, first there are the dry shampoo XXL Volume from Bastiste witch would be perfect for my hair because it often gets sticky and it is flat, so hopefully it would be perfect for my kind of hair. Then there are the Apocalips, where I have heard that they schould stay on for a long time, so it is not necessary to appliance it on after drinking and eating, witch just is for me. The last thing is the highlighter from Benefit, witch i'm excedited to try, because I haven't tried anything from Benefit or a highlighter before. I will soon test all the beauty products and you will proberly see more to the fashion items on some outfits later on. By the way I got 20 % off with ASOS-BAZAR promotion code, but I don't know if it workes for others than danish people, but maybe it will, great shopping." 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar