søndag den 23. juni 2013

Current Cravings fra H&M

Current Cravings from H&M

(Click at the picture to see where you can buy the items)

"Som de fleste af jer nok allerede har opdaget er jeg utroligt glad for H&M, hvilket jeg ikke altid har været, men for mit vedkommende synes jeg, at de er kommet utroligt godt med her inden for de sidste par år. Det er blevet tid til at få nogle flere basis items ind i gardaroben, så har lige fundet lidt frem til jer her, samt nogle sommer inspireret items. En cowboy skjorte går ind og ud af mode hele tiden, så det kan sagtens betale sig at investere i en, da den igen og igen vil komme på mode. Mens en hvid skjorte bare er et must have i basis gardaroben, da de er god til sommer og vinter, og passer til ALT! Derudover har jeg fundet denne fine kaki grønne simple top, som jeg er blevet ret vild med. En clutch eller mindre taske er rigtig god til at peppe et outfit op med, mens man stadig kan have noget med sig. Til sidst men ikke mindst sommer sko, som jeg godt kunne mangle nogle af, da jeg ikke har så mange valgmuligheder på den front. I år er de overstående nude heels blevet et hit, synes også at de er utroligt fantastiske, men ved nu ikke lige om, jeg nogensinde ville hoppe i sådan et par til hverdag, da hælen er ret høj, derfor har jeg fundet de sorte med en kilehæl, som også kan fås i nude."
Love Line,


TRANSLATION

"As must of you all ready have discovered is I very in love with H&M, and I have found some basic items with a summer twist for you to wear."

Follow on Bloglovin   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar