mandag den 10. juni 2013

Cliniques 3 Trins Hudpleje sæt


"Mit førstehåndsindtryk af produkterne er fantastisk, da jeg havde fået en virkeligt fedtet hud selvom jeg rensede osv., men det hjælp ikke rigtigt, det som jeg brugte før. Derfor søgte jeg forskellige stedet rundt på nettet for at finde en løsning på mit større og større problem, og læste en masse anbefalinger, hvor mange anbefaldede Cliniques 3 Trins hudpleje sæt. Produkterne lovede at man ville få en smuk hud på kun 2 uger ved at bruge 3 minutter morgen og aften for at få en klar, blød og smuk hud. Rens, eksfolier og fugt huden. Så da jeg prøvede det for første gang kunne jeg efter første brug mærke en tydeligt forskel på min hud, og det meste af den fedtede hud var reduceret markant. Efter at jeg har brugt det i nogle uger efterhånden, kan jeg tydeligt se en forskel og hvis jeg ikke bruger det enten om morgenen eller om aftenen kan man se at min hud igen bliver fedtet. Men produktet lever helt klar op til mine forventning og Clinique holder, hvad de lover. I forhold til indholdet i produkterne, men er der dog nogle, som ikke kan tåle produkterne, så deres hud får udslet af produkterne, men det har jeg endnu ikke prøvet. Men det skal lige tilføjes, at produkterne er rimelig dyre, hvis man skal have et samlet 3-trins-sæt, det kan fåes her."
Love Line, 


TRANSLATION

"I have had great experience with these products and they have reduced my oily skin type, but if I do not use the products every morning and night my skin will become oily again. You can get an intro kit here for 20 pounds."

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar