torsdag den 23. maj 2013

New In Adax Serini Shopper og Clutch






"Min kæreste og jeg havde 4 års dag i går, som bestod af gaveåbning på sengen, Cafe Carma, slikindkøb og "Fast and Furious 6", hvilket var utroligt hyggeligt, havde en fantastisk dag. I dag har den stået på dansk eksamen. Af min kæreste fik jeg en utrolig fantastisk gave bestående af Adax shopperen samt clutchen i denne utrolige fantastiske beige farve, som jeg havde ønsket mig utroligt længe. Så kan jeg endelig smide min gamle  sorte taske ud, da lynlåsen er gået helt i stykker, hvilket overhovedet ikke fungere. Sættet er perfekt for sommer pga. den lyse farve, samtidig med at designet er tidsløst, derfor er tasken utroligt anvendelig. Derudover er tasken meget rummelig, der er plads til telefon og en mindre lynlås lomme til andre småting, derudover er der et kæmpe rum i midten til diverse andre ting, som vil ligge og rodde rundt i bunden af enhver taske. Tasken kan købes her. Clutchen som er også er i en flot beige farve, matcher til tasken den er rigtigt fin pga. et stort rum med lynlås, så den kan rumme lidt mere, end man egentlig tror. Ellers indeholder den en lomme med plads til 4 kreditkort, så den kan også bruges som pung. Clutchen kan købes her. Hele sættet er med en guldbelagt lynlås, som er specielt ved denne Adax kollektion, da de plejer at lave deres lynlåse sølvfarvede."
Love Line,


TRANSLATION

"My boyfriend and I have been together for four years, we spend the morning in bed opening presents, a cafe trip, candy shopping and "Fast and Furious 6". Today I spended my day written a danish essay. From my boyfriend I got this amazing bag and clutch in beige from him. The set is perfect for summer, but the timeless design which would mean that it can be used for severals years in the future. This collection from Adax is with a gold zipper, it's special for this collection, because Adax usually make their zippers in silver. "

Follow on Bloglovin   


2 kommentarer:

  1. Tak for alle dine gode råd :-)
    Mvh.
    S.J

    SvarSlet
  2. Det var så lidt, glad for at du kan bruge det til noget :)

    Mvh. Line

    SvarSlet