mandag den 27. maj 2013

DIY Tiger Nails


"I sidste uge postede jeg på Instagram (@linesfashionworld) disse tiger negle, som jeg faktisk synes er blevet ret flotte i forhold til nogle af de andre DIY negle, som jeg tidligere har lavet. Derudover skal det lige siges, at de er utroligt nemme at lave, og de behøver på ingen måde, at se "perfekte" ud, da de bliver endnu pænere nu mere rodet de ser ud destro bedre."


"Første step er at lægge to dækkende lag af hvilken som helst neglelak."


"Andet step efter at den hvide lak er tør, tager man en anden farve ud på f.eks. et blad, og dubber en svamp f.eks. køkken svamp eller makeup svamp (den er mest dækkende) ned i neglelakken, og dubber den på den yderste del af neglene. Jeg har lagt to lag for at få den rigtige orange farve frem, som jeg ønskede." 


"Det trejde step efter den anden farve lak er lagt og helt tør, er det videre til den sorte lak, som jeg har lavet striber f.eks. med en tynd pensel for at ligge nogle streger fra hver sin side af neglen. Herefter kan man, hvis man har lyst rode lidt rundt i lakken med penselen for at give, neglene et mere rodet look. Til sidst efter lakken er 100 % tør, har jeg lagt en overlak over for at gøre lakken mere skinnede."
Love Line,


TRANSLATION

"Last week I made these tiger nails, witch I posted on Instagram (@linesfashionworld). First I painted two white layers of nail polish, afterwards I dubbed the nails with a sponge  and added two layers of orange at the tip of the nail. The third step is to paint strips with a small black brush. At last I painted with a topcoat over the nails to make the polish shine." 

Follow on Bloglovin   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar