mandag den 29. april 2013

Student inspiration 2013

Student wear

(Clik on the picture to see where you can buy the dresses)

"Jeg har fundet nogle forskellige smukke studenter kjoler til lidt inspiration for dem af jer, som skal ud og købe kjoler til I bliver studenter. Jeg har dog allerede købt min, som er ret traditionel med blonder, den minder en smule om den på billedet til højre, bare pænere hvis jeg selv skal sige det. Men synes at alle kjolerne er smukke på hver deres måde, og til hver deres form for studenterfest. Den korte og sexede er perfekt til fest fest med veninderne hele natten lang, mens det utraditionelle look passer bedre til dem, som ikke vil være så tradtionelle i udtrykket, hvor de sidste to kjoler er perfekt til familie og venne besøg om eftermiddagen. Held og lykke med at finde jeres kjoler."
Love Line, 


TRANSLATION

"I have found some different beautiful student dresses for some inspiration for you there have not found the perfect dress yet. I have already found min dress witch is quite traditional with lace, it look a bit like the one at the picture to the right, just nicer if you ask me. I think that these dresses are beautiful in their own way to their own party. Good luck finding your own dress for when you become a student."

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar