lørdag den 23. februar 2013

22022013





Blazer/Blanco Top/H&M Jeans/Vero Moda Jewellry/Pilgrim Jacket/Only Belt/Gina Tricot Bag/Bianco

"Dette outfit er fra igår, hvor jeg kørte en sort, grå og sølv stil med en helt fantastisk blazer, som jeg købte sidste år i december, hvor jeg var i Barcelona. Den har bare ligget i skabet lidt for længe, så syndes lige, at den skulle i brug sammen med mine nye sorte Pilgrim smykker, som jeg snart viser jer et bedre billede af her på bloggen. Generelt syndes jeg, at billederne fra i går ikke er blevet særligt gode, det er i hvert fald svært at se mit ansigt, men det er der ikke noget at gøre ved nu. Håber I overlever? haha. Derudover tror jeg endelig, at jeg har fået styr på mit hår, så det sidder bedre end på de seneste Look of the Day

"Igår var jeg så heldig, at få aflys de sidste to timer, hvilket betød fri kl. 11:30, dejligt med tidligt weekend! Idag står den på 18-års fødselsdag."
Love Line, 


TRANSLATION

"This outfit is from yesterday, where I wore black, silver and gray with an amazing blazer, I bought last December in Barcelona. I think the blazer is great with my new black jewelry's from Pilgrim, but it is not so easy to see at these pictures, and that is why I will post some pictures of the jewelry later on. Finally I think I have my hair under control and the hair definitely better than the latest Look of the Days."

"Yesterday I was lucky to get off two hours earlier from school, lovely on a Friday! Later today I'm going to a birthday party with my girlfriends." 

Follow on Bloglovin   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar